Mikä on naisellista? Mä tiedän ja tunnen olevani nainen, mutta se suuri arvoitus on, mikä on miehen mielestä naisellista.

Tunnustan. Kirjauduin Suomi24:ään. Totta kai.

Netistähän niitä miehiä nykyisin löytyy? Siellä niitä on ja ne etsivät naisellista naista. Hei herätys ja taas kerran haloo! Mitä te hyvät miehet tarkoitatte naisellisella? Kertokaa mulle tämä suuri salaisuus, jota niin hellästi tunnutte ilmoituksissanne pitelevän.

Naisellinen nainen. Onko se kukka kämmenellä, hellä, pehmeä, hymyilevä. Onko se topakka ponnaripää. Onko se silkkaa seksiä, kuumaa ja kiihkeää. Mitä se on.

Miehinen mies. Mun mielestä miehinen mies on sanansa mittainen mies. Jämerä. Pehmeä. Älykäs. Miehinen mies rakastaa itseään niin paljon, ettei päästä kroppaansa ihan hirveään kuntoon. Hän osaa.

Suomi24:ään kirjauduttuani aloin saada viestejä. Jokusen profiilin bannasin heti alkuunsa. Ei täyttynyt miehisen mieheni kriteerit. Sitten nappasi. Hei kas mikäs tämä onkaan, tosi kiva profiili! Vaihdettiin siinä pari päivää viestejä. Mies halusi tavata. Mä mietin asiaa yhden illan ja vastasin, että tavataan vaan. Kuinkas kävikään, loppui miehisen miehen kantti tai sitten löytyi naisellisempi nainen.

Täytyy myöntää, että vähän harmittaa. On se nyt kumma, jos mies noin onnensa ohi kävelee, vaan minkä minä sille voin, jos ei hyvän päälle ymmärrä. There is plenty of fish in the sea. Puolin sun toisin ja SE on aika sairasta. Ihan totta! Voiko se olla tervettä, että etsitään aina vaan parempaa profiilia...kai niiden takana on ihminen. Mihin minä olenkaan ryhtynyt...

Ai niinhän se olikin. Mun täytyy saada mies?

Mä inhoan tätä internet aikaa. Ei tätä voi maistaa, haistaa, tuntea. Ihan yhtä hyvin voisin pyytää kaveria vastailemaan mulle netin välityksellä. Se varmaan naisena osaisi kirjoittaa mulle juuri oikeat sanat. Ja mä voisin rakastaa. Hitto, mä voisin ihastua, rakastua ja rakastaa netissä. Mä rakastaisin...tyhjää.

Seikkalu Suomi24:ssä jatkuu. Ehkä osassa 87. pääsen jo treffeille. Jaksankohan mä sinne asti.